Partners in Energie
Nieuws

Support aanvragen op Partners in Energie verandert

Content image ratio 4 3

Het aanvragen van support op Partners in Energie gaat vanaf 13 maart via de EDSN Servicedesk.

Wat is er veranderd?

Eerder kon je jouw supportvraag mailen naar ons it-support mailadres, deze manier van support aanvragen verandert. Vanaf nu kun je met al jouw vragen terecht bij de EDSN servicedesk. Op onze supportpagina vind je twee opties:

  1. Storing melden
  2. Vraag stellen

Door te klikken op een van deze twee opties kom je automatisch terecht bij de EDSN Servicedesk. Hier kun je een aantal velden invullen om jouw vraag zo specifiek mogelijk te maken. Kom je er bij het invullen van het formulier niet uit? Hier vind je een korte handleiding met uitleg.


Inloggen of aanmaken EDSN account

Vraag je voor het eerst support aan bij EDSN, dan word je eenmalig gevraagd een account aan te maken. Heb je al eerder support aangevraagd via de bestaande EDSN portalen, dan ben je al geregistreerd als gebruiker. In dat geval kun je direct een storing melden of een vraag indienen.

Met deze nieuwe werkwijze zorgen we voor uniformiteit van support aanvragen over alle EDSN portalen. Zo kun je voortaan al je ingediende vragen op één plek inzien en kun je de status van jouw vraag volgen.

Liever een storing melden of een vraag stellen zonder in te loggen? Dat kan! Stuur dan een e-mail naar [email protected].

Heb je vragen over de veranderende werkwijze, neem dan contact op met de EDSN servicedesk via [email protected] of  033- 422 46 20.

Deel artikel: